1.Všeobecné obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi obchodníkom, ktorým je Robert Jantoš- HOBBYMIX ( ďalej len "obchodník") a kupujúcim , spotrebiteľom (ďalej len "spotrebiteľ") , ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru z ponuky zásielkového obchodu www.hobbymix.sk prevádzkovaného obchodníkom.
1.1.Údaje o obchodníkovi:
Robert Jantoš HOBBYMIX
so sídlom Ulica novohradská 2362/ 28
984 01 Lučenec
zapísaný v Živnostenskom registri č. 640-15729 Obú Lučenec
Predajňa: - adresa pre osobné odbery, reklamácie a vrátenie tovaru
Petőfiho 25
98401 Lučenec
tel.: +421 910 213 702
email: hobbymixlc@gmail.com
IČO: 46454152
DIČ: 1048050322
IČ DPH : SK1048050322
Bankové spojenie : Tatra banka a.s.
IBAN: SK1211000000002944191624
BIC: TATRSKBX
Orgán dohľadu
Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71
1.2. Spotrebiteľ podaním elektronickej, alebo telefonickej objednávky obchodníkovi potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto všeobecné obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy, uzavreté telefonicky, alebo elektronicky, a že bol s nimi plne oboznámený.
1.3 Spotrebiteľom je každá fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy v internetovom obchode nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania, ktorá podala po vlastnej autorizácii elektronickú, alebo telefonickú objednávku.
1.4 Tovarom sa rozumejú všetky produkty alebo služby, ktoré sa nachádzajú v ponuke obchodu www.Hobbymix.sk
2. Cena tovaru
2.1 Obchodník je platcom DPH.
2.2 Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané s platnou sadzbou DPH ( sme platcami DPH )
2.3 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si spotrebiteľ vyberie. Balné neúčtujeme..
2.4 V momente nákupu a potvrdenia objednávky sa na objednaný tovar nevzťahuje nijaká nasledujúca zmena ceny.
2.5 Akciové ceny platia do vypredania zásob, alebo počas trvania doby uvedenej pri zvýhodnenej cene.
3.Objednávka tovaru
3.1 Tovar môže spotrebiteľ objednávať nasledovne:
a) prostredníctvom nákupného košíka na www.hobbymix.sk
b) zaslaním e-mailu s uvedením požadovaného tovaru na hobbymixlc@gmail.com
c) telefonicky na telefóne +421 910 213 702
-Každá objednávka musí obsahovať meno a priezvisko kupujúceho / meno a priezvisko kontaktnej osoby, poštovú / fakturačnú adresu, dodaciu adresu ak je odlišná od fakturačnej, telefónne číslo, objednávací kód tovaru, počet kusov, spôsob dopravy / prevzatia tovaru, spôsob úhrady. V prípade právnickej osoby aj IČO, DIČ, IČ DPH.
3.2 Obchodník objednávky vybavuje v poradí, v akom prichádzajú
3.3 Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Spotrebiteľ odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že obchodník včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 5 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru"). Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
3.4 Odoslaním objednávky sa spotrebiteľ zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
3.5 Obchodník sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.
3.6 Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné od objednania tovaru do jeho expedície bez udania dôvodu. Alebo ak obchodník nemá objednaný tovar na sklade a nie je schopný zaistiť ho v požadovanom termíne Spotrebiteľ môže objednávku zrušiť telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí obchodník spotrebiteľovi storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, obchodník zašle peniaze späť na bankový účet spotrtebiteľa, alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.
3.7 Obchodník má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade spotrebiteľovi ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým spotrebiteľ súhlasí. Obchodník má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať so spotrebiteľom(chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...).
3.8 Spotrebiteľ odoslaním objednávky obchodníkovi potvrdzuje , že obchodník včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 5 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pre predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
3.9 Po prijatí objednávky a jej registrácii je automaticky tovar rezervovaný pre spotrebiteľa. V prípade osobného odberu v predajni obchodníka je lehota rezervácie tovaru maximálne 5 pracovných dní. Po jej uplynutí má obchodník právo predať rezervovaný tovar tretej osobe. Obchodník má právo odmietnuť objednávku z dôvodu nemožnosti zaistiť dodávku tovaru. V takom prípade sa zaväzuje informovať spotrebiteľa do 3 pracovných dní.
3.10. Minimálna výška nákupu je 5,- € pri objednávkach na dobierku ( bez poštovného ).Pri osobnom odbere , platbe vopred/prevodom limit neplatí .
4. Platobné a dodacie podmienky
4.1 Platiť za tovar môže spotrebiteľ na dobierku , prevodom na účet obchodníka na základe proforma (zálohovej) faktúry , alebo v hotovosti pri osobnom odbere .Na základe odoslanej objednávky vystaví obchodník proforma (zálohovú) faktúru, ktorú pošle spolu s potvrdením objednávky e-mailom.
Túto platbu môže spotrebiteľ uskutočniť nasledovne:
a) prevodným príkazom zo svojho účtu
b) priamym vkladom v hotovosti na účet obchodníka
c) hotovosťou v predajni obchodníka
4.2 Platba je možná v mene EUR
4.3 Tovar štandardne dodáva obchodník len v rámci Slovenskej republiky. Tovar do ostatných štátov EU odošle obchodník len po dohode so spotrebiteľom. Cena za dopravu mimo územia SR bude spotrebiteľovi oznámená e-mailom ešte pred odoslaním objednaného tovaru.
4.3 Daňový doklad (faktúru) posiela obchodník spotrebiteľovi spolu s tovarom.
4.4 Dodacia lehota na tovar v ponuke obchodníka je vo väčšine prípadov do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je 14 dní pri tovare skladom alebo po dohode so spotrebiteľom sa môže predĺžiť. O predĺženej dodacej lehote a termíne dodania bude obchodník spotrebiteľa informovať pri potvrdení objednávky telefonicky/emailom. Ak spotrebiteľovi nevyhovuje oznámená predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku v súlade s bodom 3.6 týchto Obchodných podmienok.
4.5 O odoslaní/expedovaní tovaru bude obchodník informovať spotrebiteľa e-mailom.
4.6 Obchodník zabezpečuje dopravu tovaru v rámci Slovenkej republiky spôsobom, ktorý si spotrebiteľ vyberie z ponúkaných možností v objednávke:
a) kuriérskou službou DPD na adresu , alebo odberné miesto
b) Slovenskou poštou na adresu alebo na poštu
c) osobný odber v predajni obchodníka
4.7 Cena za dopravu tovaru ( poštovné ) na určené miesto je :
a) dodanie kuriérskou službou DPD na adresu od 4,25 € , pri objednávkach nad 200,- € zdarma
b) dodanie kuriérskou službou DPD na odberné miesto od 4,10 € , pri objednávkach nad 200,- € zdarma
c) dodanie Slovenskou poštou na adresu od 4,25 € , pri objednávkach nad 150,- € zdarma
d) dodanie Slovenskou poštou na poštu od 3,30 € , pri objednávkach nad 150,- € zdarma
e) osobné prevzatie v predajni obchodníka bez poplatku
f) poplatok za platbu dobierkou je 1,20 €
4.8 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky spotrebiteľa. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
4.9 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Spotrebiteľ je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky a v prípade poškodenia zásielku neprebrať od doručovateľa. Spotrebiteľ aj obchodník sa takto vyhnú zbytočným nákladom na prípadnú reklamáciu tovaru.
4.10 Spolu s tovarom dodá obchodník spotrebiteľovi faktúru (daňový doklad). Faktúra slúži zároveň ako dodací list. Obchodník taktiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list ak to vyžaduje povaha tovaru.
4.11 Za tovar zodpovedá obchodník až po jeho prevzatie spotrebiteľom. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru
4.12 V prípade väčšieho záujmu sa môže stať, že obchodník bude mať nedostatok tovaru skladom a tak objednaný tovar môže spotrebiteľovi dodať postupne v niekoľkých balíkoch, pričom poštovné a balné platí spotrebiteľ ako za jeden balík.
4.13 Obchodník nenesie zodpovednosť za:
a) oneskorené doručenie zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
b) oneskorené dodanie tovaru zavinené doručovateľom
c) poškodenie zavinené doručovateľom - v takomto prípade odporúčame neprevziať zásielku
4.14 Obchodník je oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na dodanie tovaru, a to aj opakovane v prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany dodávateľa, alebo ak si to výroba objednaného tovaru alebo iné okolnosti vyžiadajú, o čom obchodník bude spotrebiteľa informovať.
5. Odstúpenie od zmluvy. Vrátenie tovaru
5.1 Spotrebiteľ je v súlade so zákonom 108/2024 § 19 ods. 1, oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona “od kúpnej zmluvy”), a to v lehote:
a) do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
b) 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou alebo na predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou.
5.2 Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
5.3 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý obchodník zverejňuje na svojom e-shope
5.4 Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa podľa bodu 1 a odsekov a) až b) sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.
5.5 Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní obchodníka.
5.6 Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak obchodník na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka dodal alebo poskytol viacero produktov.
5.7 Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka podľa zákona č. 108/2024 § 19 ods. 1 znáša spotrebiteľ len náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru; to neplatí, ak obchodník súhlasil, že náklady bude znášať sám.
5.8 Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku, zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov obchodníka alebo s doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.
5.9 Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby podľa odseku 1 v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy uzavretej na diaľku alebo od celej zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka. Obchodník nemôže účtovať spotrebiteľovi dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky.
5.10 Obchodník nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.
5.11 Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je
a) poskytnutie služby, ak
1. došlo k úplnému poskytnutiu služby
2. poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
b) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru.
c) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený.
d) dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený.
e) dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom, kníh, brožúr, katalógov .
5.12 Obchodník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností obchodníka vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci. Obchodník je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať spotrebiteľa a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve.
6. Reklamácie a záručné podmienky
6.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka.
6.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode je 24 mesiacov s výnimkami stanovenými zákonom. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale spotrebiteľ ho stratil.
6.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním, mechanické poškodenia výrobku spôsobené spotrebiteľom, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie, zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Zo zodpovednosti sú taktiež vyňaté chyby alebo poškodenia výrobku, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
6.4 Spotrebiteľ má právo reklamovať aj výrobok zakúpený vo výpredaji alebo za zníženú cenu, avšak chyba nesmie súvisieť s dôvodom, prečo bol výrobok predávaný za zníženú cenu!
6.5 Reklamovaný tovar je spotrebiteľ povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, prípadne dodacieho či záručného listu. Spotrebiteľ je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis chyby vo formulári, ktorý poskytuje obchodník na stiahnutie na
6.6 V prípade reklamácie obchodník nezodpovedá za stratu dát, respektíve za škodu spôsobenú stratou dát, ktoré boli uložené v zariadení. Spotrebiteľ si je povinný pred reklamáciou dáta sám zálohovať.
6.7 Reklamáciu tovaru vybavuje obchodník bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu doručenia reklamácie spotrebiteľom resp. prepravnou spoločnosťou. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
6.8 Postup spotrebiteľa pri reklamácii :
6.8.1 Spotrebiteľ čo najskôr po zistení chyby výrobku odošle tento výrobok doporučene na adresu predávajúceho uvedenú v bode 1 spolu s kópiou dokladu o kúpe a reklamačným protokolom s popisom chyby výrobku.
6.8.2 V situácii, keď je tovar potrebné zaslať predávajúcemu alebo servisnému stredisku, koná spotrebiteľ tak, aby bol tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý bude tovar dostatočne chrániť, vyhovuje nárokom na prepravu krehkého tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi.
Adresa na zasielanie reklamácií :
Robert jantoš - HOBBYMIX
Petőfiho 25
98401 Lučenec
6.9 V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou, dopravné náklady spojene s odoslaním reklamácie na adresu obchodníka hradí spotrebiteľ. Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje obchodník poštou na svoje náklady. Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť, na vyslovenú žiadosť spotrebiteľa hradí spotrebiteľ.
6.10 Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku spotrebiteľovi po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy.
6.11 Informácia o alternatívnom riešení sporov - ARS
6.11.1 Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Obchodníkom je:
Orgán alternatívneho riešenia sporov:
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p.p. 29, 827 99 Bratislava 27, SR.
https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk ); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Spotrebiteľ sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov on-line (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Riešenie sporov online | Európska komisia
Spotrebiteľ pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov on-line. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
7. Ochrana osobných údajov
7.1 V súvislosti so zavedením novej legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov - Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) a implementáciou opatrení na zabezpečenie súladu spoločnosti Robert Jantoš - HOBBYMIX. s GDPR ako aj so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky), všeobecnú informačnú povinnosť ohľadne ochrany osobných údajov nájdu zákazníci na stránke
https://www.hobbymix.sk/www-hobbymix-sk/3-Obchodne-podmienky/17-Ochrana-osobnych-udajov
7.2 Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
8. Záverečné ustanovenia
8.1 Dozor nad poskytovaním služieb vykonáva
Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
Odbor výkonu dozoru
Tel.: 048/412 49 69, 048/415 18 71
Fax: 048/4124 693
8.2 Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku .
8.3 Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky spotrebiteľ vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.
8.4 Tieto obchodné podmienky sú platné od 25.6.2025 a plne nahradzujú predchádzajúce obchodné podmienky.
Predchádzajúce obchodné podmienky nájdete tu:
V Lučenci dňa 25.6.2025