S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

NOVINKY

arr33.7.2025 Doplnené odlievacie hmoty Efko , univerzálne tónovacie farby , mramorovacie farby , farby...

TOVAR V AKCII

cena pred zľavou 7,10 Eur
Naša cena s DPH 6,04 Eur
skladom
cena pred zľavou 0,09 Eur
Naša cena s DPH 0,07 Eur
skladom
cena pred zľavou 5,90 Eur
Naša cena s DPH 4,72 Eur
skladom

KONTAKTY

Hobbymix
Petőfiho 25
98401 Lučenec
tel: 0910 213 702
hobbymixlc@gmail.com

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Naša cena s DPH 120,00 Eur
nie je skladom
Naša cena s DPH 8,80 Eur
skladom
Naša cena s DPH 182,00 Eur
skladom

Internetový obchod, e-shop? Jahoda - najlepšie obchody Slovenska

 

 

 


» Záručné a reklamačné podmienky
Záručné a reklamačné podmienky

Záručné a reklamačné podmienky

Spotrebiteľ je povinný pri preberaní zásielky skontrolovať prípadné poškodenie obalu. Ak je zásielka viditeľne mechanicky poškodená, prípadne nekompletná, je kupujúci povinný zásielku neprevziať a spísať s prepravcom Protokol o škode. Ak zistí poškodenie až po prebraní tovaru, oznámi túto skutočnosť obchodníkovy prostredníctvom reklamačného formulára ihneď, najneskôr však do 48 hodín. Tovar v takom prípade nesmie ďalej používať. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.

Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený v internetovom obchode Hobbymix.

Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci spotrebiteľom.

Spotrebiteľ je povinný reklamáciu uplatniť u obchodníka podľa platného reklamačného poriadku bez zbytočného odkladu a tovar, na ktorom zistil vadu ďalej nepoužívať.
Reklamačné konanie sa považuje za ukončené aj písomnou výzvou na prevzatie obchodníkom určeného plnenia alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené vo formulári na uplatnenie reklamácie.
V prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
Záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv (zákon č 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov) je stanovená na minimálne 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, alebo zhora ohraničená dátumom spotreby tovaru a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru. Oprávnenou osobou sa rozumie spotrebiteľ prípadne osoba, ktorú spotrebiteľ splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve.
Na vybavovanie reklamácií sa vzťahujú platné reklamačné podmienky. Tieto reklamačné podmienky sa vzťahujú na tovar zakúpený spotrebiteľom od obchodníka. Reklamácie sú vybavované podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Spotrebiteľ odoslaním objednávky obchodníkovi potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ustanoveniami § 18 ods. 1zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
Spotrebiteľ má právo uplatniť si u obchodníka záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo obchodník, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u obchodníka. Spotrebiteľ je povinný reklamáciu uplatniť u obchodníka podľa platného reklamačného poriadku bez zbytočného odkladu, inak spotrebiteľovi zaniká právo voči obchodníkovi na bezplatné odstránenie vady.
Spotrebiteľ nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol obchodníkom v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
Počas záručnej doby má spotrebiteľ právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie, návodu a dokladu o zaplatení. Ak tovar vykazuje vady, spotrebiteľ má právo uplatniť reklamáciu u obchodníka v súlade sust. § 18 ods. 2Zákona tak, že vyplní formulár na uplatnenie reklamácie a doručí ho obchodníkovi, prípadne ho odošle elektronicky e-mailom. Podobu formulára určí obchodník a jeho vzor umiestni na svojej internetovej stránke. Spotrebiteľ je povinný vo formulári presne označiť druh a rozsah vád tovaru. Reklamačné konanie tovaru, ktorý sa dá objektívne doručiť obchodníkovi začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:
a) doručenie vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie od spotrebiteľa obchodníkovi,
b) doručenie reklamovaného tovaru od spotrebiteľa obchodníkovi

Reklamačné konanie tovaru, ktorý sa nedá objektívne doručiť obchodníkovi a ktorý je pevne zabudovaný začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:
a) doručenie vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie od spotrebiteľa obchodníkovi,
b) vykonanie obhliadky reklamovaného tovaru treťou osobou, určenou pbchodníkom, ktorá o obhliadke vydá kupujúcemu písomné potvrdenie

Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie. Reklamovaný tovar je nutné doručiť do poštovú adresu obchodníka, ak obchodník neurčí inak (napr. dopraviť tovar priamo do servisného strediska). Obchodník vydá v deň prijatia reklamácie spotrebiteľovi doklad o prijatí reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej obchodníkom, napr. vo forme mailu alebo v písomnej podobe, v ktorom je povinný presne označiť vady tovaru v súlade s ust. § 18 ods. 5 Zákona.

Obchodník je povinný prijať reklamáciu na určenom mieste, ktorým je poštová adresa a prevádzkareň v súlade s ustanoveniami § 18 ods. 2 Zákona počas celej prevádzkovej doby, prípadne po písomnej či ústnej dohode so spotrebiteľom aj mimo prevádzkovej doby. V mieste určenom na prijímanie reklamácií je obchodník povinný zabezpečiť prítomnosť osoby poverenej vybavovať reklamácie v súlade s ustanoveniami § 18 ods. 3 Zákona

Obchodník vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.

Obchodník oznámi výsledok vybavenia reklamácie spotrebiteľovi v zákonnej lehote a to písomne (emailom, poštou). Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné. V prípade, že obchodník alebo tretia osoba, ktorá vykonáva servis tovaru rozhodne, že reklamácia nie je oprávnená, obchodník zašle tovar na vlastné náklady na odborné posúdenie znalcovi, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osobe. V prípade, že odborné posúdenie bude obsahovať určenie neoprávnenosti reklamácie tovaru spotrebiteľom, určenie, že za vadu tvaru nezodpovedá obchodník alebo že tovar nemá vady, znáša spotrebiteľ všetky náklady obchodníka, tretej osoby vykonávajúcej servis tovaru a znalca, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osoby na reklamáciu a odborné posúdenie, najmä náklady na prepravu tovaru medzi spotrebiteľom, obchodníkom, treťou osobou vykonávajúcou servis tovaru a znalcom, autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou a všetky náklady na vyhotovenie posúdenia reklamácie obchodníkom, treťou osobou vykonávajúcou servis tovaru a znalcom, autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou, v lehote 30 dní od zaslania zoznamu nákladov z neoprávnenej reklamácie spotrebiteľovi na účet určený obchodníkom alebo v hotovosti.

Obchodník je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
Pokiaľ ide o vadu odstrániteľnú:

a) Odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady).
b) Výmenou tovaru.
Určenie spôsobu vybavenia reklamácie závisí na rozhodnutí obchodníka a spotrebiteľ sa nemôže určenia vybavenia svojej reklamácie domáhať.

Pokiaľ sa jedná vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, obchodník vybaví reklamáciu:

a) Vrátením kúpnej ceny tovaru.
b) Výmenou tovaru za tovar iný funkčný rovnakých alebo lepších technických parametrov.
c) Vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru, po súhlase spotrebiteľa.

Reklamačné konanie sa považuje za ukončené aj týmito spôsobmi:
a) Písomnou výzvou na prevzatie obchodníkom určeného plnenia.
b) Odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Obchodník si vyhradzuje právo nahradiť vadný tovar za iný obdobný s porovnateľnými technickými parametrami. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené vo formulári na uplatnenie reklamácie. Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne. Pre účely reklamácie sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dva krát.
V prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar. V prípade výmeny tovaru za nový dostane spotrebiteľ doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Ďalšie prípadné reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto dokladu.
Poštovné a iné poplatky obchodník nevracia.

Zánik záruky

Nárok na uplatnenie záruky u obchodníka spotrebiteľom zaniká:
a) Uplynutím záručnej doby tovaru.
b) Mechanickým poškodením tovaru spôsobeným spotrebiteľom, alebo prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.
c) Neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru.
d) Používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostrediu, pre ktoré je určený.
e) Nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu alebo záručného listu, príslušenstva alebo dokumentácie tovaru.
f) Neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.
g) Poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením.
h) Poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami.
i) Poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR.
j) Zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
k) Poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci

Reklamačný formulár pdf , doc.

YWUyNmFkZj